למבוגרים בלבד

יום האוננות הבינלאומי

יום האוננות הוא יום מיוחד המוכר בעולם ב -28 במאי. זה נצפה כדי להעלות את המודעות סביב אוננות ולחגוג את זה כפעילות בריאה, בטוחה ומהנה. אוננות הייתה חלק מהתרבות האנושית מאז ימי קדם והיא יכולה לספק מגוון רחב של יתרונות פיזיים ופסיכולוגיים. אוננות יכולה לעזור להקל על חרדה, להקל על דיכאון, להפחית מתח, לשפר את ההערכה העצמית ועוד. זה יכול אפילו לעזור לשפר את הרווחה הכללית שלך.

החשיבות של יום האוונות הבינלאומי  

לכן יום האוננות כל כך חשוב – הוא מקדם אהבה עצמית ומעודד אנשים לחקור את המיניות שלהם ללא כל סטיגמה או בושה. זהו יום להכיר עד כמה הנאה עצמית יכולה להיות חשובה ומועילה.

יש הרבה דרכים לחגוג את יום האוננות. אתה יכול לפנק את עצמך צעצוע מיוחד, יש ערב סרט בזמן שאתה נהנה קצת הנאה עצמית, לקרוא בדיוני ארוטי, או לבדוק ספרים ומאמרים על אוננות. זה לא חייב להיות מיני אם זה לא הקטע שלך; פנקו את עצמכם ביום רגוע בכל דרך שתבחרו חשובה לא פחות.

לא משנה מה תחליט לעשות, יום אוננות צריך להיות על כיבוד הגוף שלך ואת המיניות שלך. אל תפחדו לחקור ולגלות מה מסב לכם הנאה!  אוננות היא דבר חשוב, וכמה טוב שיש יום לחגוג ולציין את האוננות הכל כך חשובה. זכרו כי אוננות אינה תחליף לסקס, וסקס אינו תחליף לאוננות שניהם דברים חשובים. אתם בהחלט מוזמנים לחגוג את יום האוננות הבינלאומי, לבדכם או באמצעות קבוצות מאוננים. את הבילוי שתכננתם (דירות דיסקרטיות במרכז) תוכלו לשמור למחר. 

כמובן שסתם אמרנו בצחוק, נערות הליווי מקבלות בדירותיהן הדיסקרטיות בכל ימות השנה, וגם ביום האוננות הבינלאומי.