למבוגרים בלבד

לחקור את העיר התוססת של חיפה, ישראל

כעיר הגדולה ביותר בצפון הארץ והעיר השלישית בגודלה במדינה, חיפה הפכה לאטרקציה ידועה במזרח התיכון. יושבת על חופי הים התיכון, בעיר זו יש מספיק מראות ופעילויות כדי להעסיק אפילו את המטיילים המנוסים ביותר במשך שבועות. מאתרים היסטוריים מעניינים לסצנה תרבותית וקולינרית ייחודית, לעיר נמל תוססת זו יש הרבה מה להציע למבקרים מקומיים ובינלאומיים כאחד.

ממוקם ממש מתחת לפסגת הר הכרמל, חיפה יש נוף מדהים של הים התיכון. המבקרים נוהרים לעיר כדי ליהנות מחופיה המנצנצים ומהנופים המרשימים הנשקפים מהגנים המדורגים במושבה הגרמנית האופנתית. חובבי היסטוריה ימצאו הרבה מה להתפעל בעיר, עם ציוני דרך כמו מקדש הבאב המשוחזר, המרכז הבהאי העולמי ומערת אליהו. בנוסף לאתרים ההיסטוריים הרבים, בחיפה יש גם שפע של מוזיאונים, גלריות ושווקים מעניינים לחקור.

הגנים הבהאיים הם בין האתרים הפופולריים ביותר בחיפה. פארק ירוק זה מושך אליו אלפי מבקרים מדי שנה כדי להתפעל מהטרסות המעוצבות, הבריכות השלוות המשקפות והארכיטקטורה המורכבת. בקרבת מקום, מנזר סטלה מאריס ניצב על פסגת הר הכרמל ומציע נוף פנורמי של אופק העיר.

תיירים קולינריים לא צריכים להחמיץ את ההזדמנות לטעום כמה מן האוכל המקומי חיפה. החל ממנות מזרח תיכוניות ועד כמה ממסעדות פירות הים הים הטובות ביותר בים התיכון, בחיפה יש משהו לכל אחד. עגלות אוכל רחוב הן דרך נהדרת לגלות את הטעמים הייחודיים של האזור. השווקים החיצוניים בוואדי ניסנאס (Wadi Nisnas) ובשוק האחווה (Brotherhood Market) פופולריים אף הם, ומציעים מגוון של מעדנים מקומיים טעימים במחירים סבירים.

גם חיי הלילה של חיפה תוססים למדי. מברי בירה בוטיק, דרך טרקלינים נעימים ועד מועדוני לילה הומים, סצנת חיי הלילה של העיר מציעה משהו לכל הטעמים. בברים ובמועדונים הגדולים ביותר בעיר, המבקרים יכולים לרקוד כל הלילה עם כמה מהדיג'ייז המובילים במדינה ולהקות מוזיקה חיה.

נערות ליווי בחיפה
חיפה היא עיר נמל יפהפייה ששווה לחקור. מנופיה עוצרי הנשימה של הים ועד להיסטוריה התרבותית העשירה שלה, עיר זו היא יעד אידיאלי לכל מטייל. עם האטרקציות הרבות, התענוגות הקולינריים וחיי הלילה התוססים שלה, חיפה בטוח תשמח כל מבקר שמחפש חוויה בלתי נשכחת.