למבוגרים בלבד

לחקור את התרבות ההיסטורית והמודרנית של הקריות, ישראל

הקריות, לעיתים קריות קריות, היא עיר ייחודית במישור החוף הצפוני של מרכז ישראל. הקריות, הממוקמת בסמוך לעיר חיפה, היא העיר הרביעית בגודל אוכלוסייתה בישראל, עם אוכלוסייה של מעל 130,000 תושבים. קריות ידועה בשילוב של היסטוריה עתיקה ותרבות מודרנית, ומציעה אתרים מעניינים לתיירים ובתי קפה ושווקים מרגיעים למקומיים.

בקריות יש תרבות שוקקת ולא חסר מה לעשות כאן. מרכז העיר מלא בחנויות, בתי קפה ואטרקציות היסטוריות, כולל כמה מבנים עתיקים, כמו מצודת הקריות ואמת מים ישנה. העיר מארחת מספר שוקי איכרים מדי חודש, בהם אומנים ובעלי מלאכה מקומיים מציעים את מרכולתם הייחודית למכירה. בקריות יש גם מבחר גדול של מסעדות ומועדוני לילה המספקים מגוון טעמים, כמו גם שפע של ברים ופאבים מקומיים.

האטרקציה המרכזית באזור היא חוף הכרמל ההיסטורי, שהוא החוף היחיד באזור עם גישה ציבורית. כאן תוכלו להשתזף על החולות הלבנים והרכים ולטבול בים התיכון הפראי. למטייל ההרפתקני יותר, במרחק נסיעה קצר מהקריות תוכלו למצוא את שתי שמורות הטבע של האזור – גן לאומי כרמל וגן לאומי קריות. כאן תוכלו לחקור את היופי הטבעי של האזור ולראות כמה מחיות הבר המקומיות, כולל ציפורים נדירות וצמחים נדירים.

קריות הפכה גם ליעד פופולרי עבור חברות טכנולוגיה בשל התשתית המודרנית שלה וקרבתה לשדה התעופה בחיפה, הנמצא במרחק נסיעה קצר משם. העיר מתגאה במספר אוניברסיטאות ברמה עולמית, כגון מוסד הטכניון, אוניברסיטת חיפה, והאוניברסיטה העברית בירושלים. בנוסף, בקריות נמצאים שני אזורי תעשייה גדולים, בהם מאכלסות חברות מתעשיית ההיי-טק.
נערות ליווי בקריות

קריות היא עיר עם תרבות עשירה ומגוונת ואחד היעדים הטובים ביותר עבור מבקרים ומקומיים כאחד לבקר ולחקור. עם התרבות השוקקת, הטבע השופע ומרכז העיר התוסס, קריות היא יעד נהדר לאנשים המחפשים חוויה אותנטית של חיים במזרח התיכון. בין אם אתם מבקרים בעיר כדי לספוג את השמש בחוף הכרמל, לחקור את החורבות העתיקות הפזורות ברחבי העיר, או כדי לספוג את עולם הטכנולוגיה המודרני של אזורי התעשייה המקומיים, בקריות יש משהו לכל אחד.