למבוגרים בלבד

מקומו של הפורנו בחיי הזוגיות

רבים משייכים את הפורנו לחיי הרווקות או למשהו שאנו עושים כאשר אנו לבדנו. ולפעמים אנו משתמשים בזה לקבל גירוי או רעיונות לפני שאנו מבקרים בדירות דיסקרטיות בירושלים. אבל צפייה בפורנו יכולה להשתלב היטב עם יחסי המין גם במערכת היחסים הזוגית. הפורנו הרי מגביר את הגירוי, מלמד אותנו דברים חדשים ונותן השראה.

זוגות רבים רואים פורנו יחדיו, לפני ובזמן קיום יחסי המין. אך בעוד אצל זוגות רבים הדבר בא באופן טבעי ללא בעיות מיוחדות, לא אצל כולם זה כך. ישנם זוגות רבים שבהם הפורנו נחשב לסוג של טאבו. למשל זוגות בהן הבחורה הגיעה מחינוך מסורתי עשויים להתמודד עם בעיות. ישנם גברים רבים אשר היו רוצים להביא את הפורנו אל חיי המין שלהם, אך נתקלים בהתנגדויות וקשיים.
אמנם אף פעם לא טוב ללחוץ יותר מידי, זה אף פעם לא מביא את התוצאות הרצויות. אבל מצד שני אנו יודעים כי הפורנו עשוי לעשות טוב לחיי המין שלכם, ולכן כדאי לנסות להציג אותו לחיי הזוגיות שלכם. רק במקום ללחוץ ולנדנד, צריך לדעת לעשות זאת בצורה הנכונה.

הטעות הכי גדולה של הגברים

הטעות הכי גדולה של הגברים היא הטיימינג. הגבר באופן טבעי רוצה להשיג את המטרות שלו עכשיו, ואין לו סבלנות גדולה מידי. והוא לא תמיד שם לב שדווקא סבלנות מסייעת לו להשיג את המטרות בצורה טובה יותר.

התזמון הלא נכון הוא ברגע שבו אתם נכנסים לסיטואציה מינית. אם אתם יודעים שלבחורה יש קושי עם זה והיא מגלה איזו רתיעה, זהו ממש לא הרגע הנכון להזכיר זאת. זה עלול ליצור מתח אשר יפריע לקיום יחסי המין באותו הלילה, ואף מתיחות שתיגרר ללילות הבאים. צריך להעלות את הנושא ברגע נוח שבו מדברים בפתיחות. אולי דווקא לאחר יחסי המין כאשר אתם מחובקים במיטה, יהיה אפשר לדבר על זה כדבר עתידי.

עוד טעות גדולה היא כאשר הגברים חיים בעולם משל עצמם ואינם מסוגלים להבין את מה שבהולך בראשה של הבחורה. למשל יתכן כי הבחורה עוברת תקופה קשה במקום העבודה. ואז היא חוזרת הביתה, ופתאום אתם אומרים לה ”בואי נראה פורנו ונזדיין“. זה יכול להיראות לה תלוש מהמציאות, וסתם לעצבן אותה. ואילו ברגע אחר היא דווקא יכולה להיות פתוחה יותר לנושא.