עיסוי אלטרנטיבי
למבוגרים בלבד

עיסוי אלטרנטיבי – כיצד לקבל החלטות נכונות בנושא?

עיסוי אלטרנטיבי (שזה בעצם מילה מכובסת למה שכולנו מכירים בשם "עיסוי אירוטי") מהווה כאמצעי נוח וזמין ליהנות מחוויה מפנקת ומהנה, כזאת שבכוחה להפוך גם את היום הקשה והעמוס ביותר להרבה יותר נעים ואטרקטיבי.

יחד עם זאת, בכדי ליהנות מכל התועלות הרבות אשר טמונות באותו עיסוי אלטרנטיבי, מומלץ לבחור את המעסה בתבונה.
הבנת מלוא הציפיות והדרישות הן מהמעסה עצמו והן מהשירות אותו אתם עתידים לקבל, תהיה בעלת השפעה גבוהה על מידת שביעות הרצון וההנאה שלכם מאותו שירות עיסוי אלטרנטיבי.

עיסוי אלטרנטיבי – דגשים בבחירת המעסה

בהליך חיפוש אחר שירות של עיסוי אלטרנטיבי מפנק לכל אחד יהיו את הדרישות והציפיות שלו מהשירות. בכדי לבצע את הבחירה הנכונה, כדאי להבין תחילה את הציפיות, תוך התבססות על הפרמטרים הבאים, אשר יכולים לעזור בביצוע הבחירה הנכונה ובין היתר:

מין המעסה – עבור רבים מין המעסה, זכר או נקבה, יהווה כגורם משמעותי בהליך הבחירה. ניתן למקד את החיפוש באופן פרטני במעסים או מעסות.

סוג העיסוי – עיסוי אלטרנטיבי הוא עיסוי בכל הגוף ולכן, הוא טומן בחובו גם עונג והנאה וגם תועלות בריאותיות שונות. יחד עם זאת, בכדי להבין איזה סוג של שירות אתם עתידים לקבל, כדאי לברר מה אותו העיסוי כולל.
התמחות המעסה – ההמלצה היא לוודא שהבחירה היא במעסה שיש לו ניסיון ואפילו הכשרה בעולם העיסוי, מה שיאפשר להבטיח הנאה מכל אותן התועלות אשר טמונות באותו העיסוי.

היכן השירות מתקיים – יש מעסים אלטרנטיביים, אשר יגיעו עד לבית הלקוח עם כל הציוד הנדרש לביצוע העיסוי. לעומת זאת, יש כאלו אשר יקבלו לקוחות בקליניקה הפרטית שלהם. סוג נוסף של מעסים, הם כאלו אשר יהיו גמישים להציע את השירות גם בבית הלקוח וגם בקליניקה שלהם, בהתאם לבחירה וההעדפה של הלקוח.

בקשות מיוחדות – אם יש לכם בקשות מיוחדות מאותו השירות של עיסוי האלטרנטיבי, כדאי לשים דגש גם עליהן ולבחור במעסה, אשר ערוך ומוכן להעניק מענה על אותן הדרישות – לא כל המעסים יהיו ערוכים או יהיו מוכנים לספק לכם את המענה על אותן הבקשות, כך שבכדי שלא תגיעו למצב בו אתם מתאכזבים מהשירות אותו אתם מקבלים, כדאי שתבדקו את הנושא הזה בטרם עת.

מחיר השירות – טווחי המחירים של שירותי עיסוי אלטרנטיבי הינם רחבים במיוחד ומתבססים על מגוון רחב של פרמטרים ולכן, אם יש לכם הגבלת תקציב, כדאי לבדוק גם את הנושא הזה בהליך הבחירה – יש לקחת בחשבון שטווח המחיר של השירות יכול לנוע בין מאות בודדות של שקלים ולהגיע גם ל-1000 שקל. לפעמים באמת שווה לשלם יותר, אבל כדאי לבדוק לעומק מה אתם מקבלים תמורת אותו הסכום ואם אתם אכן מוכנים ויכולים להרשות לעצמכם לשלם סכום שכזה.
זמן השירות – בכדי לוודא שאתם עתידים לקבל את התמורה המלאה בעבור הכסף שלכם, כדאי שתבדקו כמה זמן יארך העיסוי אותו אתם עתידים לקבל.

משך העיסוי יכול לנוע בין חצי שעה לשעה, אבל כדאי לבדוק את הנושא הזה בטרם הבחירה – המטרה היא לשלם את המחיר הטוב וההוגן ביותר עבור השירות אותו אתם עתידי לקבל.

זמינות – האם המעסה זמין להעניק שירותים בזמנים המבוקשים על ידכם – יש מעסים שעובדים בשעות עבודה קבועות שלא תמיד יסתדרו עם לוחות הזמנים שלכם. ישנם מקרים, בהם שעות הפעילות של המעסה יפורסמו באתר ובמקרים אחרים, ניתן להתקשר אל המעסה ולברר מולה מהן שעות העבודה שלהם.

דגש על כל הפרמטרים שהוזכרו, יאפשר לכם לבחור בסופו של דבר את המעסה הטוב והמתאים ביותר למטרה, כזה, אשר ערוך להעניק לכם את השירות הטוב ביותר אותו תוכלו לקבל.