למבוגרים בלבד

הדרכים לנקות את הראש לאחר העבודה

כולנו צריכים קצת זמן מנוחה אחרי העבודה. בין אם אתם עובדים 9-5 במשרד או 4-11 בבית, סשן צ'ילאאוט טוב הוא בדיוק הדבר שיאפס את המוח שלכם וייתן לכם את ההפוגה שאתם צריכים לפני שתתחילו למחרת. הנה חמש דרכים להירגע אחרי העבודה ולחזור לקשר עם האני הנינוח והזן שלכם.

1. קחו הפסקה מהטכנולוגיה –  הניחו בצד את הטלפון, המחשב הנייד והטאבלט. החיים שלנו יכולים להיות מוצפים בטכנולוגיה, אז דמיינו כמה הקלה יכולה להיות לקחת קצת זמן מהמכשירים האלה. במקום זאת, מצאו משהו אחר שיסיח את דעתכם – קראו ספר, צפו בסרט, צאו לטייל או נהלו שיחה עם חבר. 

 אבל רגע לפני שאתם מתנתקים מהטכנולוגיה, אולי דווקא כדאי להתחבר לאתר https://escortgirls1.com ולהזמין משם נערה שתעניק לכם טיפול מרגיע. 
2. תרגול תשומת – לב תשומת לב היא דרך מצוינת להיות מודעים יותר למחשבות ולרגשות שלך. זה גם נקשר להפחתת מתח, חרדה ודיכאון. שקלו לשלב תרגילי מיינדפולנס בשגרה שלאחר העבודה כדי לעזור לכם להירגע. דוגמאות לתרגילי מיינדפולנס כוללות מדיטציה, כתיבת יומן ויוגה.

3. צרו תחביב שאתם מצפים לו – בין אם זה נגינה על כלי, בישול ארוחת ערב או ציור, יצירת תרגול משלכם של משהו יכולה להיות מרגיעה ומתגמלת להפליא. לא רק שתמצאו את עצמכם מצפים לפעילות, אלא גם תקבלו את הסיפוק של שיפור הכישורים שלכם או הפקת משהו מוחשי.

4. פנקו את עצמכם – טיפול בעצמך יכול להיות דרך מצוינת לתת לעצמך משהו לצפות לו אחרי יום עבודה ארוך. שקול להתפנק בפרס כמו עיסוי, לצפות בסרט, לקבל את הארוחה האהובה עליך, או פשוט לקחת את הערב חופשי כדי לא לעשות כלום.

5. לבלות עם בני משפחה וחברים – אחת הדרכים הטובות ביותר להירגע אחרי יום ארוך היא לבלות עם אנשים שגורמים לך להרגיש בנוח ונתמך. לבלות עם חברים או משפחה ולהתעדכן או פשוט לדבר על ההתרחשויות היומיומיות. סביבה רגועה לדבר ולצחוק יכולה לעשות פלאים למצב הנפשי שלך.

אלה הן רק חלק מהדרכים להירגע אחרי העבודה. הקפד לקחת את הזמן להירגע ולגלות מה עובד הכי טוב בשבילך. הדבר החשוב ביותר הוא לוודא שאתה לוקח את הזמן להירגע ולאפס את דעתך לפני שתתחיל למחרת.