למבוגרים בלבד

שמנים מומלצים לעיסוי מפנק

השימוש בשמני עיסוי הוא פרקטיקה עתיקת יומין ששימשה בהנאה ארוטית במשך מאות שנים. ראשיתו של השימוש בו בתרבויות עתיקות שהאמינו כי לשמני עיסוי יש מגוון יתרונות טיפוליים ורוחניים. השימוש בו נמשך לאורך זמן וכיום משתמשים בו לעתים קרובות כדי להוסיף אלמנט חושני נוסף למשחק בחדר השינה.

בין אם אתם מחפשים לתבל את ההשתוללות הלילית שלכם או פשוט להפתיע את בן / בת הזוג שלכם עם עיסוי מרגיע, שמן העיסוי הנכון יכול לעשות את כל ההבדל. לשמני עיסוי שונים מרקמים וריחות שונים, ולכן חשוב למצוא את האחד שמתאים להעדפתכם. הנה כמה משמני העיסוי הטובים ביותר להנאה ארוטית:

שמנים מומלצים

1. שמן קוקוס : שמן קוקוס הוא מועדף פופולרי בקרב זוגות שרוצים לחמם דברים בחדר השינה! עם הארומה הטרופית הקלילה והמרקם החלק במיוחד, הוא מושלם לעיסוי בכל הגוף. בנוסף, הכל טבעי, מה שהופך אותו בטוח לשימוש פנימי וחיצוני. עם זאת, זה יכול להכתים סדינים ורהיטים, אז לשמור מגבת בקרבת מקום. נערות ליווי רבות מעניקות עיסוי ארוטי עם שמן קוקוס.
. 2. שמן חוחובה: שמן חוחובה הוא שמן קליל בעל ארומה אגוזית ואדמתית שמעניקה החלקה נהדרת לעיסוי עמוק. הוא עשיר בנוגדי חמצון ומציע יתרונות אנטי דלקתיים, מה שהופך אותו לבחירה המושלמת למי שרוצה קצת יותר פינוק.
3. קרם חוחובה וחמאת שיאה: קרם חוחובה וחמאת שיאה הוא אחד השמנים הבודדים שאפשר לעסות איתם גם חיצונית וגם פנימית. תערובת זו מציעה החלקה נפלאה, חלקה ומשיית, בעוד הקרמיות שלה לאורך זמן מאפשרת חדירה ועוררות עמוקות יותר. בנוסף, הוא יוצר מחסום טבעי על העור להגנה מפני ייבוש יתר.

4. שמן שקדים: לשמן שקדים יש ניחוח נעים ומתקתק, מה שהופך אותו למושלם ליצירת אווירה לעיסוי רומנטי. המרקם המעט שומני שלו הופך אותו לאידיאלי להחלקה על העור, אך עדיין מספק מספיק לחות. אל תשכחו לבחור בשמן שקדים מכבישה קרה כדי להבטיח שתקבלו את היתרונות הבריאותיים הגדולים ביותר.

 5. שמן חמניות: שמן חמניות הוא שמן עדין וקל משקל המחליק בצורה מושלמת על העור. עם הניחוח הניטרלי שלו, הוא אידיאלי למי שרגיש יותר לריחות. בנוסף, הוא נטול רכיבים המשבשים את המערכת האנדוקרינית, מה שהופך אותו לבחירה מצוינת עבור אלה שרוצים להימנע מכימיקלים קשים.

לא משנה באיזה שמן עיסוי תבחרו, תהיו בטוחים שתוסיפו אלמנט נוסף של הנאה לפעילות הארוטית שלכם. רק הקפידו לשמור על בטיחות והיגיינה בכל פעם שאתם מכניסים שמני עיסוי לחדר השינה שלכם. לבסוף, אם את או בת זוגך בהריון, או סובלים מאלרגיות או מעור רגיש, אנא התייעצו עם הרופא המטפל שלכם לפני השימוש בשמני עיסוי.