למבוגרים בלבד

שמני עיסוי למעסים ומעסות

שימוש בשמן עיסוי נכון יכול לעשות את כל ההבדל כשמדובר בקבלת עיסוי מהנה.

בין אם אתה המעסה או הלקוח, השמן שתבחר יכול לתת את הטון של העיסוי. לשמנים שונים יש תכונות שונות והם יכולים לספק תגובות שונות לעור. עבור 
חלק, שמן עיסוי נכון יכול לעזור ליצור סביבה מרגיעה ומרגיעה, בעוד עבור אחרים הוא יכול להציע מרץ ואנרגיה.

שמני עיסוי מומלצים

להלן שמני העיסוי המובילים שיש לקחת בחשבון כאשר מחפשים שמן עיסוי:

1. שמן שקדים מתוקים –  שמן שקדים מתוקים הוא שמן העיסוי הפופולרי ביותר מסיבה מסוימת. זהו שמן קליל המספק גלישה ויש לו ריח נעים ואגוזי שאינו משתלט. יש לו גם כמה יתרונות להזנת העור, כולל ויטמין A, B1, B2, B6 ו-E
2.  שמן קוקוס – שמן קוקוס הוא עוד אופציה נהדרת לשמן עיסוי בעל תכונות לחות נפלאות. יש לו גם ניחוח קליל ונעים והוא לא ישאיר את העור שלך שמנוני לאחר העיסוי.
3. שמן חוחובה – – שמן חוחובה נחשב כמחקה את השמנים הטבעיים בעור, מה שהופך אותו ללח מאוד. הוא גם לא אלרגני ולא מתחמצן, מה שהופך אותו לבחירה נהדרת בשמן עיסוי.
 4. שמן זרעי ענבים –  שמן זרעי ענבים הוא קליל, אך מזין, והוא לא ישאיר שאריות שומניות על העור. זה גם זול מאוד וניתן להשתמש בו כשמן נשא עם שמנים אתריים לחוויית עיסוי בהתאמה אישית.
5. שמן אבוקדו – – שמן אבוקדו הוא בחירה מצוינת לבעלי עור יבש. יש לו תכונות משקמות ומזינות, והוא מועיל במיוחד לאנשים הסובלים מבעיות עור כמו אקזמה או פסוריאזיס.
6. שמן זית – שמן זית עשיר באופן טבעי בנוגדי חמצון, מה שהופך אותו לבחירה מצוינת למי שמחפש להפיק את המרב מהעיסוי שלו. יש לו ניחוח קליל וצבע ירוק טבעי, כך שהוא נהדר לחוויית עיסוי מרגיעה.

אלה הם רק כמה משמני העיסוי המובילים הקיימים. כמה אפשרויות נהדרות אחרות כוללות שמן חמניות, שמן חריע, שמן גלעיני משמש, ועוד רבים אחרים.

זכור כי שמן עיסוי נכון יכול לעשות הבדל עצום לחוויית העיסוי שלך. סביר להניח שלמעסה שלכם יהיה שמן מועדף, אך אל תחששו לשאול שאלות ולמצוא אחד שמתאים לצרכים שלכם.

לחוויית עיסוי מרגיעה באמת, שמן העיסוי הנכון יכול להיות המפתח להצלחה. נסו את אחד משמני העיסוי האלה בעצמכם וגלו עד כמה עיסוי יכול להיות מיוחד!  כאשר אתה מבלה עם נערות הליווי של womenscityclub.com, הן כבר יודעות איזה שמן הכי טוב עבורך.