למבוגרים בלבד

"תל אביב – גן העדן הים תיכוני שכולם צריכים לבקר בו"

תל אביב היא הבירה התרבותית והפיננסית של ישראל. כתחנת הכוח הכלכלית של האומה, היא ביתם של חברות היי-טק רבות, מוזיאונים, חיי לילה מעניינים וסצנת אמנות משגשגת, כל אלה הופכים אותה ליעד החופשה האידיאלי. בין יתרונותיה הרבים, תל אביב מתהדרת בחופי ים תיכוניים יפהפיים, אתרים היסטוריים, מסעדות מעולות וחיי לילה מרגשים.

שכונותיה הצבעוניות וקובעות הטרנדים הובילו לכך שתל אביב זכתה לכינוי "מנהטן הים תיכונית". יש בו אווירה רגועה, תחושה קוסמופוליטית ותחושה ייחודית של פשטות. תיירים מרחבי העולם באים להתחמם בשמש הים תיכונית, לחקור את התרבות התוססת של העיר, ולטעום את האוכל שאי אפשר לעמוד בפניו.
www.hirecallgirls.com

העיר מחולקת לשכונות נפרדות כאשר כל אחת מציעה פיסת חיים משלה. רובע נווה צדק ההומה הוא מרכז של פעילויות תרבותיות וגסטרונומיות. היא ידועה בבוטיקי המעצבים, מקומות המוזיקה, בתי הקפה האופנתיים וחנויות העתיקות שלה. בסמוך נמצא רחוב שינקין המהולל, שבו אנשים מתכנסים לקנות בגדי וינטג', תכשיטים בעבודת יד ורהיטי מעצבים.

אחת האטרקציות האמנותיות הרבות של תל אביב כוללת את נמל יפו העתיקה. נמל בן 800 שנה זה הוא ביתם של אלפים רבים של גלריות אמנות וסדנאות, בהשתתפות אמנים מקומיים ובינלאומיים. מופעי רחוב ושווקי מלאכה מקומיים מוסיפים לאווירה. שכונה פופולרית זו מציעה גם חיי לילה תוססים בברים ובמסעדות הרבים שלה.

האטרקציה העיקרית של תל אביב, לעומת זאת, חייבת להיות החופים שלה. מהשוליים הידידותיים למשפחות של מציצים ועד לגלים הנועזים יותר של גורדון, החופים לאורך הים התיכון מספקים מגוון אפשרויות שיתאימו לכל צורך. בחוף TelBarba המבקרים יכולים להתפנק בספורט ימי כגון סקי מים, וויקבורד וגלישת רוח, ואילו בקצה השני של העיר נמצא חוף מעגן מיכאל השליו – אידיאלי לחופשת ערב או סוף שבוע רומנטית.

עם התרבות המשגשגת שלה, המטבח המפתה וקו החוף הים תיכוני, תל אביב היא גן עדן שמחכה להיחקר. המבקרים יכולים ליהנות מהרפתקאות היופי והמועדונים האינסופיות שהם חלק מחיי הלילה שלה, או לחקור את הרחובות לחוויות גסטרונומיות וקניות יצירתיות. עם משהו לכל אחד, אין פלא שהעיר הדינמית וחובבת הכיף הזו זכתה לכינוי "גן העדן הים תיכוני".